PensionDanmark på Folkemødet 2011

PensionDanmark deltager i den nye politisk/faglige festival, Folkemødet, der foregår i dagene 15.–18. juni i Allinge på Bornholm.

”Vi opfordrer alle - og især vores mange bornholmske medlemmer - til at besøge os og få en snak om pensionsordningen, sundhed og forebyggelse. Derudover får vi besøg af bl.a. klimakommissær Connie Hedegaard til en debat om vores seneste investeringer i danske havvindmøller samt perspektiverne for investeringer i alternative energikilder,” siger adm. direktør Torben Möger Pedersen, PensionDanmark.

PensionDanmarks program:

Hvad betyder vejrudsigten for din alderdom?

Fredag den 17. juni kl. 11.15-12.00 Det Gamle Posthus, Kirkegade 8, Allinge

Mød, spørg og tag debatten med EU’s klimakommissær Connie Hedegaard, adm. direktør i DONG Energy Anders Eldrup og adm. direktør i PensionDanmark Torben Möger Pedersen om pensionsmilliarder i vedvarende energi er en god idé?  Moderator: Journalist Dorte Fals, DR Pengemagasinet

Kom til familiearrangement

Torsdag den 16. juni kl. 19-21 Telt på Cirkuspladsen v. Nordlandshallen, Allinge

Mød adm. direktør Torben Möger Pedersen og flere af PensionDanmarks bestyrelsesmedlemmer og hør, hvordan PensionDanmark kombinerer pension med forebyggelse. Vi tænder op i grillen og sørger for lidt at spise og drikke.

Forebyggelse – en fælles sag: Sundhedsordning i pensionsordningen?

Onsdag den 15. juni kl. 13-18 samt torsdag og fredag den 16. og 17. juni kl. 10-18 Telt på Cirkuspladsen v. Nordlandshallen, Allinge

Kom forbi PensionDanmarks telt og få svar på, hvorfor det er en helt rigtig og nødvendig kombination. Der vil være mulighed for at få lavet en sundhedsprofil af en af vores sundhedseksperter – og PensionDanmarks medarbejdere står klar til en snak om pension og forsikring.

Herudover deltager adm. direktør Torben Möger Pedersen i et debatmøde og prisoverrækkelse i anledning af Mænds Sundhedsuge 2011 onsdag kl. 17.15-18.30 i Dansk Metals telt ved Nordlandshallen, Danmarks Vækstråds paneldebat om ”Danmark som produktionsland” torsdag kl. 9.30-11.30 i Danchells debattelt og Klimakonsortiets paneldebat om ”Fuldt tryk på den grønne eksport – sådan sikrer Danmark sin velstand” torsdag kl. 13-14.30 i Det Gamle Posthus.

Folkemødet 2011 er Danmarks første politisk/faglige festival, inspireret af Almedalsugen på Gotland med omkring 11.000 politisk interesserede deltagere hvert år. Folkemødet finder sted den 15. -18. juni og foregår i Allinge på Bornholm.