PensionDanmark er ’Årets Digitale Pensionsselskab’

Danmarks største arbejdsmarkedspensionsselskab anerkendt for sin digitale tilgang. Digitale løsninger bidrager til at sikre medlemmerne en hurtig, enkel og omkostningseffektiv service.

PensionDanmark er født med et digitalt DNA og var de første i branchen til at lancere en hjemmeside tilbage i 1996. Og den førerposition bliver stadig fastholdt. Således kan PensionDanmark og medlemmerne glæde sig over titlen som ’Årets Digitale Pensionsselskab’, der hvert år uddeles af Finanswatch og rådgivningsvirksomheden Wilke, som en del af undersøgelsen Digital Finans. Her svarer 2500 udvalgte danskere på spørgsmål om de finansielle virksomheders digitale platforme i forskellige situationer samt kundernes tilfredshed med finansvirksomhedernes digitale produkter og løsninger.

Her er PensionDanmark blevet bedømt på:

• Intuitive løsninger
  • Enkel og forståelig kommunikation
  • Tilgængelighed
  • Overblik og indsigt
  • Nytænkende og relevant

Flemming Tovdal Schmidt, direktør for Kunder, Kundeservice og IT i PensionDanmark:
”En af vores fornemmeste opgaver er at sikre hurtig, enkel og omkostningseffektiv service til vores medlemmer. Her er vores store fokus på digitalisering og automatisering afgørende for at øge tilgængeligheden og bygge effektive processer, så vi sikrer, at medlemmerne får mest muligt ud af deres pensionsordning. Derfor er vi stolte af den anerkendelse, PensionDanmark nu får, med titlen som ’Årets Digitale Pensionsselskab’.”